Координаторам

Квитанція (завантажити)

Заявка 2017 школа (завантажити)

Заявка 2017 міста, району, ОТГ  (завантажити) 

Бланк реєстрації учасників (завантажити)

Організація конкурсу “КОЛОСОК-осінній-2017″ (завантажити)

Координаційна рада у Львівській області (завантажити)

Інформація для нових координаторів

Хто подає заявку на конкурс?

Заявку на участь у конкурсі надсилають шкільні та районні координатори (вчителі та працівники відділів освіти). Батьки подавати заявку самостійно не можуть.

Як зв’язатися з оргкомітетом конкурсу?

Можна зателефонувати за номером (032) 236-7-124, 050-37-32-983, 097-411-81-00 або написати на електронну скриньку dabida@mis.lviv.ua.

Хто надає код місця проведення за заявкою?

Код місця проведення надає оргкомітет конкурсу. Він є незмінним, тому вдруге координатор може зазначати його на заявці.

Які дані слід зазначити у заявці?

koordynatoram1

Де можна взяти бланк заявки?

 

Бланк заявки можна скачати на сайті у розділі „Для координаторів” або взяти у обласного координатора.

 

Якщо дитина не встигла долучитися до заявки від школи, то як їй взяти участь у конкурсі?

 

Координатор конкурсу може вислати оновлену заявку (на якій так і написати: –„ОНОВЛЕНА”) факсом (032-236-7-126) або на електронну скриньку dabida@mis.lviv.ua, включивши туди нового учасника.

 

Як пересвідчитися, що оргкомітет конкурсу отримав заявку?

 

Якщо заявку відправили рекомендованим листом, то збережіть чек, і тоді факт її отримання можна перевірити на сайті Укрпошти (http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku). Якщо відправили електронною поштою, то впродовж доби чекайте на відповідь оргкомітета.

 

Чи треба сплачувати за участь у конкурсі?

 

БЛАГОДІЙНИЙ ВНЕСОК (це слід зазначити як призначення платежу у квитанції) становить 17 грн. з учасника, з них 2 грн. шкільний координатор залишає на поштові витрати. Отримані нами кошти витрачаються на формування банку завдань і відповідей конкурсу; виготовлення листів завдань і бланків відповідей для кожного учасника; створення рекламних матеріалів; виготовлення призів для учасників конкурсу; створення і супровід програми комп’ютерної перевірки завдань і обробки статистичних даних за результатами проведення конкурсу; поштові витрати, пов’язані з пересилкою реклами, завдань, бланків відповідей, сертифікатів, призів в межах України; оформлення безкоштовної підписки на журнал „КОЛОСОК” та газету „КОЛОСОЧОК” для шкіл.

 

Куди надходять завдання та призи за конкурс?

 

Завдання конкурсу та призи отримують обласні координатори, які повідомляють про їх отримання шкільних та районних координаторів та домовляються, як їх зручніше їм передати.

 

Коли відкривати конверт із завданнями?

 

Отримавши конверт, координатор повинен пересвідчитися, чи всього йому вистачає. Якщо є нестача, необхідно звернутися до обласного координатора. Розголошувати зміст завдань до проведення конкурсу координатор НЕ МАЄ ПРАВА.

 

Яким листом надсилати виконані завдання?

 

Рекомендованим. Це дасть змогу за допомогою збереженого чека відслідкувати місцезнаходження листа.

 

Як і хто кодує бланки відповідей і бланк реєстрації?

 

Учасникам 1–2 класів шапку бланка відповідей заповнює шкільний координатор. Старшим дітям треба пояснити, як це робиться, щоб вони заповнювали бланк відповідей самостійно. Бланк реєстрації заповнює вчитель.

 

Що робити, якщо учасник конкурсу відсутній у призначений для проведення день?

Якщо є бажаючий взяти учать у конкурсі замість нього, то вказати у бланку реєстрації та бланку відповідей прізвище тієї дитини, яка справді бере участь у конкурсі, а не тієї, яка мала брати.

Якщо бажаючих немає, то зазначити прізвище та клас учасника у пустому бланку відповідей, і дитина отримає сертифікат учасника конкурсу та приз.

Що мається на увазі під аудиторією у бланку реєстрації та бланку відповідей?

Якщо районний координатор має лише один код місця проведення, то кожний заклад, який бере участь у цьому районі, має окрему аудиторію (це умовні числа: 001, 002, 003, …). Якщо заявку подавав шкільний координатор, то він може кодувати аудиторії, як йому зручно (наприклад, перші класи – аудиторія 001, другі – 002 тощо).

Як відбувається перевірка та оцінювання робіт?

Перевірка робіт відбувається за допомогою програмного забезпечення на сканерах. Дуже важливо правильно і без будь-яких виправлень заповнювати бланки відповідей: закреслення сканер не розпізнає як виправлення, а замальовані коректором бланки злипаються і сканер зчитує лише верхній з них. Крім того, важливо використовувати цьогорічні бланки відповідей, адже старі можуть дещо відрізнятися за розмірами, кольором та класами, які беруть участь, а це впливає на правильність розпізнавання відповідей. Ксерокопії та скановані копії бланків відповідей доводиться перевіряти вручну, а це сповільнює перевірку та впливає на точність результату, тому просимо не використовувати їх у великій кількості.

Кількість балів, у які оцінюється правильна відповідь, зазначена на завданнях. Для 1–2 класів – це 12 балів, а для 3–11 – 6 балів. Якщо питання має 2 правильні відповіді, то кожна з них оцінюється для 1–2 класів у 6 балів, для 3–11 – у 3 бали. Якщо правильних відповідей 3, то у 4 та 2 бали відповідно. Якщо на питання, яке має 1 правильну відповідь, дитина дала 2 відповіді, то балів вона не отримує.

За результатами перевірки завжди виділяється час на апеляцію для учасників конкурсу.