ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2017”

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ
„КОЛОСОК-осінній-2017”
СПЕЦІАЛЬНІ ТЕМИ КОНКУРСУ:
„ЖИВА ФІЗИКА”, „ПАТЕНТНЕ БЮРО ПРИРОДИ”, „ ЖИВА ХІМІЯ”

Без имени-1 

Друковане видання газети „КОЛОСОЧОК” та журналу „КОЛОСОК” можна придбати у Видавництві „Міські інформаційні системи”, а також за тел (032) 236-70-10 та 050-622-77-77

 

 

1–2 класи

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 1–2 класи).
• Запитай у батьків: З яких рослин добувають цукор, а з якої– йод?
• Прочитай разом із батьками у журналі „КОЛОСОК” статтю Ольги Євстігнєєвої „Лапки, лапи, лапища” (№ 4/09).
• Прочитай разом з батьками газети „КОЛОСОЧОК”: „Вітаміни для очей” (№ 15/12); „Нерозлучні друзі” (№ 28/12); „Природа – фабрика барвників” (№ 8/16);„Мандрівки рослин: віднесені вітром” (№ 2/17); „Чудо-липучки” (№ 13/17).

3–4 клас

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, разом з батьками пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 3–4 класи).
• Довідайся у вчителя біології (природознавства), як люди використовують такі рослини: баобаб, дуб, гевею, сосну, евкаліпт.
• Прочитай у журналі „КОЛОСОК” статті: Андрія Давиденко, Павла Давиденко „Природа – невичерпне джерело аналогів винаходів” (№1/06); Ольги Євстігнєєвої „Лапки, лапи, лапища” (№ 4/09); Марини Яремійчук „Червона ненажера” (№ 2/11); Віри Сенчини „Найбiльша ненажера серед хижакiв планети” (№ 9/12); Ірини Пісулінської „Закохатися у митця” (№ 10/12); Олесі Капачинської „Слух у птахів” (№ 10/12); Наталії Романюк „Ідеальний природний кондиціонер” (№ 7/15); Світлани Безручкової „Господар повiтряного замку” (№ 5/16); Вікторії Бузько „Живі барометри” (№ 6/17); Ірини Закатюк „Риби монстри, чи заручники морських глибин?” (№ 10/17).
• Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Вітаміни для очей” (№ 15/12); „Чому плаче сосна?” (№ 25/16); „Мандрівки рослин: віднесені вітром” (№ 2/17); „Яйце, символ життя” (№ 9/17).

5–6 класи

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” на рівні (категорія 5–6 класи).
• Довідайся у вчителя біології або в мережі Інтернет: як з’явився в архітектурі новий напрямок біо-тек? Які винаходи підказали конструкторам дельфіни? Які продукти харчування містять речовини, необхідні для життя: 1) білки, 2) жири, 3) вуглеводи, 4) мінеральні солі, 5) вітаміни? Як ботаніки називають плоди таких рослин: вишня, кульбаба, кавун, банан, огірок? Яка довжина екватора?
• Прочитай у журналі „КОЛОСОК” статті: Ірини Федор „Наука, що має тисячі граней” (№ 12/15); „Технічна біоніка” (№ 7/17); „Біоніка: принципи руху живих організмів” (№ 8/17); „Біоніка: сенсорні системи тварин” (№ 9/17); Дарії Біди „Апельсиновий рай” (№ 3/11); „Вітамін С” (№ 1/16); Віри Сенчини „Найбiльша ненажера серед хижакiв планети” (№ 9/12); Віктора Мясникова „Дивовижні органічні речовини, що підтримують життя: вітаміни та їхні похідні” (№ 12/12); Олени Князєвої, Ірини Литвин „Не все те цукор, що солодке” (№ 8/13); Марії Наводської „Солодкі та несолодкі вуглеводи” (№ 8/13); Наталії Джури „Здоров’я приходить під час їди?” (№ 11/13); „Такі різні обличчя води” „Три стани води в природі” (№ 5/15); Наталії Романюк „Фітогормони” (№ 1/16); Людмили Петринки „Географічні рекорди України” (№ 5/17); Вікторії Бузько „Живі барометри” (№ 6/17);
• Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Чому плаче сосна?” (№ 25/16); „Чудо-липучки” (№ 13/17).

7– 8 клас

• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” (категорія 7–8 класи).
• Довідайся: Які тварини здатні до ехолокації? З чого добувають і як використовують харчову добавку Е406?
• Прочитай у журналі „КОЛОСОК” статті: Олесі Капачинської „Риби, жаби та інші слухачі” (№ 8/12); Віктора Мясникова „Дивовижні органічні речовини – вуглеводні” (№ 10/12); „Дивовижні органічні речовини, що підтримують життя: вітаміни та їхні похідні” (№ 12/12); Ірини Пісулінської „Жива електрика” (№ 12/12); „Хто малює оранжевим пензлем?” (№ 3/13); Наталії Романюк „Мітохондрії – енергостанції клітини” (№ 6/13); Олени Князєвої, Ірини Литвин „Не все те цукор, що солодке…” (№ 8/13); Марії Наводської „Солодкі та несолодкі вуглеводи” (№ 8/13); Наталії Романюк „Секрети збереження плодів” (№ 11/13); „Фітогормони” (№ 1/16); Дарії Біди „Чудо-лапка, або Як приклеїтися без клею і навіщо це потрібно?” (№ 7/15); Ірини Федор „Архітектурна біоніка” (№ 4/16); „Біоніка: сенсорні системи тварин” (№ 9/17); Олени Крижановської „Повітряні корені та рослини-амфібії” (№ 4/17).

9–11 класи

• Пригадай, що таке перевантаження. Які перевантаження трапляються в житті?
• Довідайся особливості будови дзьоба бананоїда, тукана, одуда, птаха-носорога, гоацина.
• Прочитай у журналі „КОЛОСОК” статті: Ірини Пісулінської „І знову про любов” (№ 5/12); „Жива електрика” (№ 12/12); „Війна за здоров’я, або неспецифічний імунітет” (№ 9/15); Наталії Романюк „Секрети збереження плодів” (№ 11/13);„Фітогормони” (№ 1/16); Валерія Соболя „Зелена цвіль на службі у людини” (№ 3/10); Дарії Біди „Побачити невидиме” (№№ 10, 11/11).

УСІ СТАТТІ ТИ ЗНАЙДЕШ НА НАШОМУ САЙТІ www.kolosok.lviv.ua
у рубриці “Запитання та матеріали для підготовки до конкурсу”

Хочеш готуватися до конкурсу у Facebook? Тоді заходь до нас на сторінку і читай стрічку новин: https://www.facebook.com/Konkurs.Kolosok/